Eiti į turinį

Elektrifikacija

Elektrifikacija, kas tai?

O viskas labai paprasta – elektrifikacija, tai geležinkelio tinklo atnaujinimas ir parengimas, jog juo galėtų laisvai riedėti elektriniai traukiniai.

Tvariau, našiau ir be jokio CO2 pėdsako!

Šiuo metu elektrifikuotas geležinkelis sudaro vos 9 proc. viso šalies tinklo. Baigus elektrifikacijos projektą ši dalis išaugs iki 35 proc.  Šiuo metu Lietuvoje yra elektrifikuoti trys geležinkelio ruožai: Vilnius–Kaunas, Lentvaris–Trakai ir Vilnius–Kena.


Svarbu: VASARĄ keliauk be apribojimų, o elektrifikacijos darbai bus tęsiami nuo rugsėjo vidurio!

Svarbiausios naujienos



  • Nuo gegužės 26 d. traukinių eismas maršrutu Vilnius–Klaipėda–Vilnius visiškai atnaujinamas.
  • Didinamas traukinių kursavimo dažnis maršrute Vilnius–Klaipėda–Vilnius.
    Iš Vilniaus 5:53 val. I-VI.
    Iš Klaipėdos 5:22 val. I-VI.
  • Maršrutu Vilnius– Klaipėda ir Radviliškis–Klaipėda kursuos VISI traukiniai.
  • Nuo birželio 2 d. pradeda kursuoti Pajūrio Ekspresas.
  • Nuo birželio 26 d. maršrutas Šiauliai–Kaunas papildomai pratęsiamas atkarpa Radviliškis–Šiauliai. Ši atkarpa padės sklandžiam ir patogiam susisiekimui iki darbo, studijų, gydymo įstaigų ir kt.
  • Radviliškis–Šiauliai atkarpa traukiniai kursuos:
    06:50-07:23 val. (d.d.).

DUK

  • Kodėl reikalinga elektrifikacija? Geležinkelio elektrifikacija reikalinga tam, jog ateityje galėtų kursuoti visiškai „žali“, aplinką tausojantys ir nulinį CO2 pėdsaką paliekantys elektriniai traukiniai. Be to elektriniai traukiniai yra gerokai patogesni, greitesni, o jų eksploatacija – taupesnė. Šiuo metu elektrifikuotas geležinkelis sudaro vos 9 proc. viso šalies tinklo. Baigus elektrifikacijos projektą ši dalis išaugs iki 35 proc. 
  • Kiek kilometrų geležinkelio bus elektrifikuota? Vasario 6 – kovo 16 d., atkarpoje Kaišiadorys–Radviliškis planuojama pradėti elektrifikuoti 125 km. geležinkelio ruožą, o nuo kovo 17d., atkarpoje Šiauliai–Klaipėda pradėti elektrifikuoti 164 km ruožą.
  • Kokios atkarpos pirmiausia bus elektrifikuotos? Kodėl? Kaišiadorys–Radviliškis ir Šiauliai–Klaipėda. Eiliškumas pasirinktas pagal suderintą planą bei norint greičiau pradėti eksploatuoti keleiviams aktualesnius geležinkelio ruožus. VilniusŠiauliai ruože keleivių skaičius yra didesnis nei keliaujančiųjų maršrutu ŠiauliaiKlaipėda, todėl šiam ruožui ir teikiame pirmenybę.
  • Ar galite pasakyti kaip keisis traukinių tvarkaraščiai? Elektrifikacija - ypatingai kompleksiškas projektas. Tvarkaraščius galėsime atnaujinti reguliariai ir pagal organizuojamus darbus planuoti maksimalų galinčių kursuoti reisų skaičių. Bilietų prekybą į visus reisus, įskaitant ir tuos, kuriuos laikinai paveiks elektrifikacijos darbai, kaip įprasta sieksime pradėti likus 30 d. iki kelionės, tad visi keleiviai galės pasirinkti jiems labiausiai tinkančius kelionių laikus. 
  • Ar ir vasarą numatomi tvarkaraščių pokyčiai? Dedame visas pastangas ir tariamės su partneriais, kad eismas vasaros sezono metu vyktų įprastai.
  • Ar atnaujinsime eismą šventėms? Tikimės, kad balandžio 06-11 d., t. y. Velykų laikotarpiu, bus atnaujintas įprastas traukinių eismas.
  • O kaip su vietomis traukiniuose? Ar tilps visi norintys važiuoti? Artėjant vasaros sezonui ir analizuojant keleivių srautus, dalyje reisų pagal galimybes suplanavome leisti dvigubus sąstatus, t.y. dvigubai daugiau vietų turinčius sujungtus traukinius.
Visa Tavo kelionė - vienoje programėlėje!
Visa Tavo kelionė - vienoje programėlėje!
Išbandyk!
Atidaryti