Eiti į turinį

Bilietų ir papildomų paslaugų keitimo, grąžinimo nuostatos

Nuostatos taikomos visų tipų bilietams

  • Jei negalėjote vykti traukiniu dėl Vežėjo kaltės, Jums grąžinama visa nepanaudoto bet kurio bilieto tipo suma.
  • Jei už bilietą buvo sumokėta internetu arba mobiliojoje aplikacijoje (APPs) naudojantis elektronine bankininkyste ir Jums savarankiškai grąžinus bilietą (-us) interneto svetainėje arba mobiliojoje aplikacijoje (APPs), pinigai grąžinami mokėjimo nurodymu į mokėtojo banko sąskaitą. Mokėjimo nurodymu pinigai grąžinami ne vėliau kaip per 6 darbo dienas. 
  • Bilietomate ar bilietų pardavėjo UAB „Perlas Finance“ pardavimo vietose įsigytą bilietą grąžinus Keleivių informacijos centre (kreipiantis el. paštu informacija@ltglink.lt) pinigai per 14 kalendorinių dienų bus grąžinami į nurodytą banko sąskaitą. Kreipdamasis į Keleivių informacijos centrą turite nurodyti savo vardą, pavardę, kontaktinius duomenis, banko sąskaitos numerį bei pateikti bilietą, kurį pageidaujate grąžinti.
  • Grąžinus bilietą, kuris buvo apmokėtas dovanų kuponu, pinigų suma grąžinama atgal į dovanų kuponą.
  • Kreipiantis dėl bilietų ar Papildomų paslaugų grąžinimo ir užpildžius atsiliepimo formą Vežėjo interneto svetainėje www.ltglink.lt arba laisvos formos prašymą Vežėjo informacijos centruose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ar Šiauliuose) ir Vežėjui priėmus dėl pinigų grąžinimo sprendimą, nuo sprendimo priėmimo dienos,  pinigai į Jūsų nurodytą sąskaitą grąžinami per 14 kalendorinių dienų.
  • Jeigu nevažiavote iki biliete nurodytos galinės stoties arba stotelės, o išlipote tarpinėje stotyje arba stotelėje, biliete nurodytos trumpesnės kelionės ir Papildomų paslaugų kainų skirtumas negrąžinamas.
  • Keleiviui įsigijus bilietą bilietomate ir savarankiškai grąžinus bilietą (-us) interneto svetainėje, pinigai keleiviui grąžinami mokėjimo nurodymu į mokėtojo banko sąskaitą. Mokėjimo nurodymu pinigai grąžinami ne vėliau kaip per 10 darbo dienų.

Vienkartinių ir Papildomų paslaugų bilietų keitimas

  • Jei pageidaujate pakeisti Vienkartiniame biliete ar Papildomų paslaugų biliete nurodytą kelionės datą ir (ar) išvykimo laiką, vietą, klasę į Vežėją turite kreiptis Lentelėje Nr. 1 nurodytais kanalais.

  • Pakeisti Vienkartinį bilietą ir Papildomų paslaugų bilietą galite, jei iki biliete nurodyto traukinio išvykimo laiko liko ne mažiau kaip 30 (trsidešimt) minučių. Pakeistas vienkartinis ir / ar Papildomų paslaugų bilietas yra negrąžinamas. Pakeisti bilietą galima vieną kartą.

Vienkartinių ir Papildomų paslaugų bilietų grąžinimas

  • Grąžinti vienkartinį bilietą ir atgauti 90 proc. bilieto kainos galite likus ne mažiau kaip 24 (dvidešimt keturioms) valandoms iki traukinio išvykimo, kreipiantis į Vežėją Lentelėje Nr. 2 nurodytais kanalais.
  • Grąžinti vienkartinį bilietą ir atgauti 70 proc. bilieto kainos galite likus ne mažiau kaip 2 (dviems) valandoms iki traukinio išvykimo, kreipdamasis  į Vežėją Lentelėje Nr. 2 nurodytais kanalais.
  • Likus mažiau kaip 2 (valandoms) valandoms iki biliete nurodyto traukinio išvykimo laiko ir / ar traukiniui išvykus, pinigai už nepanaudotą vienkartinį bilietą negrąžinami.

  • Papildomų paslaugų bilietai yra keičiami ir grąžinami vienkartiniams bilietams taikomomis sąlygomis, išskyrus atvejus, kai Vežėjo Specialiosiose taisyklėse, skirtingiems produktams ir / ar paslaugoms yra taikomas kitas Papildomų paslaugų bilieto keitimo ir grąžinimo reglamentavimas. Su Specialiosiomis taisyklėmis galima susipažinti čia.
  • Visi Vežėjo papildomai taikomi mokesčiai, atskaičiavimai ir / ar  negrąžinamos sumos (negrąžinama bilieto kainos dalis ar visa bilieto kaina) yra Vežėjo minimalūs nuostoliai patiriami dėl nepanaudoto bilieto ar Papildomų paslaugų bilieto keitimo ir / ar grąžinimo.

Terminuotų ir Vienos dienos bilietų keitimas

Terminuotas ir Vienos dienos bilietas nekeičiamas. Jei pageidaujate pakeisti Terminuotą ir/ ar Vienos dienos bilietą, turite grąžinti turimą bilietą ir įsigyti naują.

Terminuotų ir Vienos dienos bilietų grąžinimas

Terminuotas ir Vienos dienos bilietas negrąžinamas, išskyrus atvejus, kai:
  • Nėra prasidėjęs Terminuoto arba Vienos dienos bilieto galiojimo laikas. Tokiu atveju grąžinama 100 proc. bilieto kainos;
  • Ne trumpesnį nei 10-ties kalendorinių dienų nepertraukiamą laikotarpį sirgote, buvote komandiruotėje ar dėl kitų svarbių priežasčių negalėjote pasinaudoti terminuotu bilietu, tokiu atveju Jums grąžinama 70 proc. (negrąžinama bilieto kainos dalis sudaro Vežėjo minimalius nuostolius, patiriamus dėl nepanaudoto bilieto grąžinimo) bilieto kainos už nepanaudotas dienas. Tokiais atvejais turite kreiptis į Vežėją el. paštu informacija@ltglink.lt arba užpildyti laisvos formos prašymą Vežėjo informacijos centruose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose). Kartu su prašymu turite pateikti terminuoto bilieto numerį ir patvirtinančius dokumentus dėl kokių priežasčių bilietas buvo nepanaudotas.
Terminuoto bilieto ir Vienos dienos bilieto grąžinimo tvarka bei minėtų bilietų grąžinimo kanalai nurodyti Lentelėje Nr. 3.  Bilietomatuose įsigytus Terminuotus ir Vienos dienos bilietus galima gražinti kreipiantis  į Vežėją el. paštu informacija@ltglink.lt.

Visi papildomai taikomi mokesčiai, atskaičiavimai ir / ar  negrąžinamos sumos (negrąžinama bilieto kainos dalis) yra Vežėjo minimalūs nuostoliai dėl nepanaudoto bilieto ar Papildomų paslaugų bilieto keitimo ir / ar grąžinimo.

Grupės bilietai

  • Grupės bilietai nėra keičiami. Jei pageidaujate pakeisti grupinį bilietą, turite grąžinti turimą bilietą ir įsigyti naują.
  • Už nepanaudotą grupės bilietą (grupės bilietas neskaidomas dalimis) pirkėjui grąžinama 90 proc. bilieto kainos jei iki traukinio išvykimo liko 24 (dvidešimt keturios) valandos.  Jei pageidaujate grąžinti grupinį bilietą, tai galite atlikti savarankiškai Vežėjo interneto svetainėje www.ltglink.lt ar mobiliojoje aplikacijoje APPs. 
  • Už nepanaudotą grupės bilietą (grupės bilietas neskaidomas dalimis) pirkėjui grąžinama 70 proc. bilieto kainos jei iki traukinio išvykimo liko nuo 24 (dvidešimt keturių) valandų, bet ne mažiau kaip 2 (dvi) valandos. Jei pageidaujate grąžinti grupinį bilietą, tai galite atlikti savarankiškai Vežėjo interneto svetainėje www.ltglink.lt ar mobiliojoje aplikacijoje APPs.
  • Už nepanaudotą grupės bilietą, pateiktą likus mažiau kaip 2 (dviems) valandoms iki biliete nurodyto traukinio išvykimo ir/ar traukiniui išvykus, pinigai negrąžinami. 
  • Visi papildomai taikomi mokesčiai, atskaičiavimai ir / ar  negrąžinamos sumos (negrąžinama bilieto kainos dalis ar visa bilieto kaina) yra Vežėjo minimalūs nuostoliai dėl nepanaudoto bilieto ar Papildomų paslaugų bilieto keitimo ir / ar grąžinimo.

Visa Tavo kelionė - vienoje programėlėje!
Visa Tavo kelionė - vienoje programėlėje!
Išbandyk!
Atidaryti