Keleivis, manantis, jog Vežėjas pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, turi teisę raštu kreiptis į Vėžėją ir nurodyti savo reikalavimus bei ginčo aplinkybes. Ketindamas pasinaudoti vartojimo ginčų neteisminio sprendimo procedūra Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje, privalo raštu į Vežėją kreiptis ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo tos dienos, kurią vartotojas sužinojo ar turėjo sužinoti apie savo teisių ar teisėtų interesų pažeidimą ir nurodyti savo reikalavimą ir ginčo aplinkybes.
Skunde Keleivis, jeigu jis yra fizinis asmuo, turi nurodyti savo vardą, pavardę, telefono numerį, kontaktinį adresą ar el. pašto adresą, kuriuo Keleivis pageidauja gauti atsakymą. Jeigu Vežėjui skundą pateikia juridinis asmuo, tokiame skunde turi būti nurodytas juridinio asmens pavadinimas, juridinio asmens kodas, telefono numeris, el. pašto adresas, buveinės adresas ar kitas adresas, kuriuo Keleivis pageidauja gauti atsakymą. Vežėjui pateiktą Skundą Keleivis privalo pasirašyti.
Be aukščiau nurodytos informacijos, kartu su skundu Keleivis turi pateikti visus įrodymus, patvirtinančius Kliento skunde išdėstytų aplinkybių pagrįstumą (pvz., pateikti bilietą, papildomų paslaugų bilietą, už paslaugas pinigų sumokėjimo faktą patvirtinantį dokumentą ar minėtų dokumentų kopijas, taip pat kitus, konkrečiam ginčo nagrinėjimui, Kliento nuomone, reikalingus dokumentus).
Be paties Kliento, pateikti skundą taip pat turi teisę jo atstovas, pateikęs atstovavimo Klientui teisę pagrindžiančius dokumentus (įgaliojimą). Kliento atstovo tapatybė nustatoma pagal atstovo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Atstovavimą patvirtinantis dokumentas turi atitikti Lietuvos Respublikos įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytus reikalavimus tokių dokumentų formai ir turiniui.
Aukščiau nurodytus reikalavimus atitinkantį skundą Keleivis Vežėjui gali pateikti tokiais būdais:
- Siųsti Vežėjui el. paštu nuomone@ltglink.lt
- Siųsti Vežėjo Keleivių informacijos centrui adresu Geležinkelio g. 16, Vilnius;
- Užpildyti Vežėjo interneto svetainėje www.ltglink.lt esančią Kliento kreipimosi formą Atsiliepimo pateikimo forma arba
- Aukščiau punkte nurodytą kreipimosi formą užpildyti visose didžiosiose geležinkelio stotyse ir užpildytą formą įteikti Vežėjo bilietų kasos darbuotojui, kuris priėmęs skundą jį užregistruoja ir Klientui įteikia pranešimą apie gautą kreipimąsi.
Klientams taip pat yra sudaryta galimybė gauti informaciją ir (ar) išreikšti nuomonę apie Vežėjo teikiamas paslaugas skambinant telefonu +370 700 55111 darbo valandomis (7.00-21.00) arba parašant laišką el. paštu informacija@ltglink.lt.
Gautas skundas užregistruojamas Vežėjo sistemoje jo gavimo dieną ir skundas bei prie jo pridėti dokumentai, jei tokių yra, nedelsiant, bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną po skundo gavimo dienos pateikiami atsakingiems asmenims. Atsakingi asmenys susipažįsta su skundo turiniu ir paskiria juos nagrinėjantį darbuotoją, nurodydami skundo nagrinėjimo terminą.