1. Kiek dienų į priekį galiu nusipirkti bilietą bilietomate?
Bilietomate galima įsigyti bilietus 7 dienoms į priekį.
2. Ką daryti, jeigu pamečiau bilietomate pirktą bilietą?
Turėtumėte kreiptis į Klientų informacijos centrą tel.: +370 700 55 111 arba el. p.: informacija@ltglink.lt.
3. Ar perkant bilietą bilietomate yra galimybė jį atsisiųsti el. paštu?
Ne, bilietomate pirkto bilieto atsisiųsti el. paštu nebus galimybės.
Perkant interneto svetainėje www.ltglink.lt ar mobiliojoje programėlėje yra galimybė atsisiųsti bilietą el. paštu.
4. Kiek bilietų bilietomate galima įsigyti vienu pirkimu?
Vienkartinių – 5 bilietus (imtinai), terminuotų – vieną bilietą.
5. Kodėl bilietomatuose nėra galimybės atsiskaityti grynaisiais pinigais?
Atsiskaitymas kortele numatytas supaprastinant, efektyvinant įsigijimo procesą ir vertinant kintančius klientų poreikius.
Žinoma, norintieji pirkti bilietus grynaisiais, turės galimybę tai daryti alternatyviuose prekybos taškuose – „Perlo“ terminaluose.
6. Kur kreiptis sugedus bilietomatui, ar susidūrus su nesklandumais įsigyjant bilietą?
Prašome skambinti Klientų informacijos centrui telefonu +370 700 55 111. Taip pat galite kreiptis į kelionės palydovus, pranešdami apie nesklandumus.
Visi klausimai ir atsakymai ČIA