Eiti į turinį

Bilietomatai

Išbandyk BILIETOMATUS: greitai ir pakeliui

1-2-3 ir bilietas jau tavo rankose! Stabtelk prie BILIETOMATO eidamas traukinio LINK ir įsigyk bilietą! Štai taip – fantastiškai ir automatiškai! 


Bilietomatai tai savarankiško bilietų pardavimo automatai, kuriuose patys galėsite įsigyti norimus kelionės bilietus, už juos atsiskaitydami BANKO KORTELE.


Visame pasaulyje populiarūs bilietomatai yra patogus ir greitas būdas įsigyti bilietus nestovint eilėse prie kasų, o įsigyjant bilietus vos keliais paspaudimais. Tad labai tikimės, kad ir mūsų šalyje bilietomatai taps populiariu pardavimo kanalu norintiems greitai įsigyti bilietą!

Bilietomatai veikia 23 geležinkelio stotyse Lietuvoje

Bilietomatai įrengti didžiausius keleivių srautus pritraukiančiose šalies geležinkelio stotyse – iš viso 33 bilietomatai įrengti 23 stotyse, tarp jų ir 9 stotyse, kuriose iki šiol galimybės įsigyti bilietų nebuvo.


Bilietomatai įrengti šiose geležinkelio stotyse: Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Lentvario, Kaišiadorių, Švenčionėlių, Kazlų Rūdos, Trakų, Varėnos, Naujosios Vilnios, Ignalinos, Visagino, Marijampolės, Jonavos, Kėdainių, Kretingos, Plungės, Telšių, Radviliškio, Pabradės ir Vievio. Į Vilniaus oro uostą atvykę vilniečiai ar miesto svečiai taip pat galės bilietus pirkti čia įrengtame bilietomate.



Kaip įsigyti bilietą bilietomate?

  1. PASIRINKITE KELIONĘ. Pasirinkite kelionės tikslą. Pasirinkite keleivius ar reikalingas lengvatas. Išsirinkite kelionės datą ir laiką. Jeigu reikia, pridėkite papildomas kelionės paslaugas (dviračių ar augintinių vežimą, didelį bagažą ir pan.).
  2. APMOKĖKITE BANKO KORTELE
  3. PAIMKITE ATSPAUSDINTĄ BILIETĄ

Dažniausiai užduodami klausimai:

1. Kiek dienų į priekį galiu nusipirkti bilietą bilietomate?

Bilietomate galima įsigyti bilietus 7 dienoms į priekį.

 

2. Ką daryti, jeigu pamečiau bilietomate pirktą bilietą?      

Turėtumėte kreiptis į Klientų informacijos centrą tel.: +370 700 55 111 arba el. p.: informacija@ltglink.lt.

  

3. Ar perkant bilietą bilietomate yra galimybė jį atsisiųsti el. paštu?       

Ne, bilietomate pirkto bilieto atsisiųsti el. paštu nebus galimybės.

Perkant interneto svetainėje www.ltglink.lt ar mobiliojoje programėlėje yra galimybė atsisiųsti bilietą el. paštu.


4. Kiek bilietų bilietomate galima įsigyti vienu pirkimu?    

Vienkartinių – 5 bilietus (imtinai), terminuotų – vieną bilietą.


5. Kodėl bilietomatuose nėra galimybės atsiskaityti grynaisiais pinigais? 

Atsiskaitymas kortele numatytas supaprastinant, efektyvinant įsigijimo procesą ir vertinant kintančius klientų poreikius. 

Žinoma, norintieji pirkti bilietus grynaisiais, turės galimybę tai daryti alternatyviuose prekybos taškuose – „Perlo“ terminaluose. 

  

6. Kur kreiptis sugedus bilietomatui, ar susidūrus su nesklandumais įsigyjant bilietą?

Prašome skambinti Klientų informacijos centrui telefonu +370 700 55 111. Taip pat galite kreiptis į kelionės palydovus, pranešdami apie nesklandumus.


 


Visi klausimai ir atsakymai ČIA


Visa Tavo kelionė - vienoje programėlėje!
Visa Tavo kelionė - vienoje programėlėje!
Išbandyk!
Atidaryti