Eiti į turinį

„LTG Link“ kortelė

Kas yra „LTG Link“ kortelė?

„LTG Link“ kortelė - fizinė kortelė, skirta pasipildyti terminuotais ir vienos dienos bilietais. 
Senos kortelės pavyzdys
Naujos kortelės pavyzdys

Kam skirta „LTG Link“ kortelė?

„LTG Link“ kortelė skirta tiems, kurie dažnai perka terminuotus bilietus ir nori juos patogiai laikyti vienoje vietoje.

Kiek kainuoja „LTG Link“ kortelė?

Naujos kortelės įsigijimo kaina - 1 euras. Senos kortelės keitimas į naują - nemokamas.

Kur galima pasikeisti ar įsigyti naujas „LTG Link“ korteles?

Senas korteles pasikeisti ir naujas korteles įsigyti galima Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių informacijos centruose.

Kur galima pasipildyti „LTG Link“ korteles terminuotais ir vienos dienos bilietais?

Bilietomatuose.

Kaip pasipildyti kortelę bilietomate?

Kokiais būdais galiu įsigyti terminuotus bilietus?

DUK - dažniausiai užduodami klausimai

  • Jeigu pamečiau kortelę (su bilietais), kokie tolimesni žingsniai?

Praradus ar sugadinus Kortelę su integruotu terminuotu bilietu, turite:

- nedelsiant kreiptis telefonu +370 700 55 111 darbo valandomis (7.00–21.00) dėl Kortelės užblokavimo; 

- įsigyti naują Kortelę ir teirautis dėl turėtų terminuotų bilietų duomenų perkėlimo iš senosios Kortelės į naująją, nurodant savo vardą, pavardę, gimimo datą ir adresą bei naujosios Kortelės numerį skambinant telefonu 8 700 55 111 darbo valandomis (7.00–21.00) arba rašant laišką el. paštu informacija@ltglink.lt. Duomenys perkeliami per 3–5 darbo dienas. Perkėlus duomenis, terminuoto bilieto galiojimo terminas nepratęsiamas. 


  • Jeigu mano kortelė sulūžo (nauja „LTG Link“ kortelė), kokie tolimesni žingsniai?

Kreipkitės į informacijos centrą, įsigykite naują kortelę, kuri bus aktyvuojama.


  • Kaip susieti kortelę, jeigu ją pamečiau? 

Turite parašyti el. paštu informacija@ltglink.lt, kad jūsų kortelė būtų užblokuota ir informacijos centre įsigykite naują.


  • Kaip keičiamos seno dizaino (arba sugadintos) kortelės?

Nemokamai informacijos centruose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose.


  • Nauja įsigyta kortelė – jos nenuskaito (be mechaninių pažeidimų), ką tuomet daryti? 

Kreipkitės į informacijos centrą ir jums nemokamai bus pakeista nauja kortelė.


  • Ką daryti, jeigu bilietomate, įsigyjant bilietą, pasirinkau ne tą terminuoto bilieto aktyvavimo datą?

Terminuotą bilietą galima grąžinti kol nėra prasidėjęs jo galiojimo laikas. Tokiu atveju terminuotą bilietą galima grąžinti kreipiantis į informacijos centrą ir supildžius popierinę formą arba skambinti tel. nr. +370 700 55 111.


  • Ar veikia bilietomatuose senosios „LTG Link“ kortelės?

Taip, bilietomatuose veikia ir senosios „LTG Link“ kortelės, kurias galite papildyti terminuotais ir vienos dienos bilietais. 

Visa Tavo kelionė - vienoje programėlėje!
Visa Tavo kelionė - vienoje programėlėje!
Išbandyk!
Atidaryti