Visos būtinos asistentinės paslaugos
individualių poreikių turinčių žmonių įlaipinimo į traukinį ar išlaipinimo iš
traukinio, pasitikimo prie stoties (iš anksto sutartoje vietoje), palydėjimo
iki bilietų pardavimo ar traukinio išvykimo vietos, bilietų rezervacijos ar jų
įsigijimo paslaugos teikiamos nemokamai.
Pranešimo apie būtiną pagalbą formos
Pranešimą apie būtiną pagalbą
galima pateikti keliais būdais:
- Perkant bilietą internetu www.ltglink.lt tinklalapyje;
- Telefonu +370 700 55111;
- Vilniaus, Kauno, Klaipėdos bei Šiaulių geležinkelių stočių bilietų pardavimo vietose;
- Elektroniniu paštu mobilumas@ltglink.lt.
Siunčiant pranešimą elektroniniu paštu mobilumas@ltglink.lt ar užsisakant pagalbą telefonu, būtina nurodyti:
- Keleivio vardą;
- Ar keleivis naudojasi neįgaliojo vežimėliu;
- Kelionės datą, maršrutą;
- Išvykimo ir atvykimo stotį;
- Išvykimo ir atvykimo laiką;
- Kontaktinį telefono numerį;
- Ar kartu keliaus lydintis asmuo;
- Kitą aktualią informaciją.
Teikiamos asistentinės paslaugos sąlygos
Pranešimą apie būtiną pagalbą
Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių geležinkelio stotyse galima
pateikti atvykus į geležinkelio stotį arba susisiekus su keleivių informacijos
centru tel. Nr. +37070055111 telefonu nuo 7 iki 21 val. darbo dienomis ir
savaitgaliais. Jei pranešimas apie būtiną pagalbą siunčiamas elektroniniu paštu
mobilumas@ltglink.lt,
personalas būtinai Jus informuos apie pranešimo gavimą elektroniniu paštu arba
telefonu ir suderins su Jumis visas kelionės detales.
Informavus
klientų informacijos centrą tel. Nr +37070055111 apie pagalbos stotyje poreikį
ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki vietinio keleivinio traukinio išvykimo bei
ne vėliau kaip prieš 48 valandas iki tarptautinio keleivinio traukinio
išvykimo, UAB „LTG Link“ darbuotojai pasitinka individualius poreikius
turinčius keleivius stoties prieigose, palydi iki bilietų kasų, padeda įsigyti
bilietą, suteikia dominančią informaciją ir pasinaudodami specialia įranga,
padeda keleiviams su neįgaliųjų vežimėliais įlipti į traukinį ar išlipti iš jo.
Jei UAB „LTG Link" darbuotojai nenurodė kito laiko atvykimui į geležinkelio stotį, neįgalusis ar riboto judumo asmuo turėtų atvykti bent 30 min. anksčiau planuojamos kelionės pradžios (traukinio išvykimo laiko). Pasikeitus aplinkybėms (keičiantis vykimo laikams ar nusprendus nesinaudoti teikiama asistento paslauga), būtina informuoti keleivių informacijos centrą tel. Nr +37070055111, tuomet techninės priemonės užtikrinančios saugų patekimą į riedmenį, gali būti panaudotos kitiems individualių poreikių keleiviams.