Eiti į turinį

Kristina Meidė: traukinių kelionės vertinamos labai teigiamai, tačiau yra kur tobulėti

Dauguma traukiniautojų keliones vertina itin teigiamai – keleivių vertinimo vidurkis pagal 20 skirtingų aspektų siekia 9,1 balo iš 10.

LTG grupės keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ klientų pasitenkinimą matuoja trimis parametrais: vykdo nuolatinę klientų apklausą, matuoja klientų rekomendavimo (NPS) ir klientų pasitenkinimo  (CSAT) indeksus. Analizuojant rezultatus, akivaizdu, kad dauguma traukiniautojų keliones vertina itin teigiamai – keleivių vertinimo vidurkis pagal 20 skirtingų aspektų siekia 9,1 balo iš 10.  


Per metus apklausoje dalyvavo per 30 tūkstančių keleivių. Traukiniautojai 9,6 balu vertino tokius aspektus kaip patogus bilieto pirkimas ir traukinio palydovų aptarnavimas. 9,5 balu įvertino traukinių aplinką ir švarą, informacijos pateikimą apie kelionę švieslentėse ir informacinėse lentose, stočių darbuotojų paslaugumą. 9,2 balais keleiviai įvertino bendrai kelionės patogumą traukiniu. Iki 9 balų įvertinti traukinių tvarkaraščiai, kelionės trukmė, pateikiama informacija traukinyje kelionės metu.   


Mažesniais – nuo 8 iki 7 – balais, įvertinti siūlomų gėrimų ir užkandžių asortimentas, ne visiems pakako maitinimo lizdų įrenginiams prijungti, dalis klientų susidūrė su bevielio (wi-fi) ryšio trukdžiais. Keliaujantys traukiniuose su dviračiais nurodė, kad vietų dviračiams vežti galėtų būti daugiau. Pagal CSAT geriausiai vertinami maršrutai yra Vilnius-Kena, Klaipėda-Šilutė, Vilnius-Trakai, Vilnius-Oro uostas-Jašiūnai ir naujas maršrutas Vilnius-Ryga.  


„LTG Link“ vadovė Kristina Meidė sako, kad klientų nuomonė yra reikšminga vertinant visus procesus ir visi pokyčių įgyvendinami, atsižvelgus pirmiausiai į keliautojų poreikius. Per 2023 metus „LTG Link“  gautų skundų skaičius nuo visų keliautojų sudaro 0,05 proc. 


„Praėjusiais metais traukiniais keliavo rekordinis skaičius keleivių – 5 mln. keleivių, šį skaičių iki 2030 metų norime dvigubinti,  todėl kiekvieno keleivio nuomonė mums yra labai svarbi. Žinodami lūkesčius, mes galime dar labiau tobulinti visus veiklos procesus, užtikrindami kuo patogesnę kelionę. Matome, kad koks bebūtų tobulas interneto padengimas mūsų šalyje, važiuojant traukiniu yra vietų, kur internetas nėra pagaunamas, todėl netrukus pasiūlysime mūsų keleiviams sprendimus, padėsiančius naudotis bevieliu internetu nenutraukiamai visos kelionės metu“, – sako  Kristina Meidė.  


Anot K. Meidės, dar daugiau patogumo traukiniautojams užtikrins ir nauji traukiniai, kurie Lietuvoje bus testuojami jau kitais metais. „LTG Link“ 2023 metais pasirašė sutartį su traukinių gamybos įmone Lenkijoje „Standler Polska“ dėl naujų elektrinių ir baterijomis varomų traukinių įsigijimo. Keleiviai naujais traukiniai galės važiuoti 2026 m.

  

Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ yra LTG grupės dalis. Įmonė teikia tvaraus viešojo susisiekimo geležinkelių transportu paslaugas Lietuvoje ir užsienyje. „LTG Link“ siekia kurti patogesnių kelionių patirtį visiems klientams bei skatinti žmones dažniau rinktis tvaresnį geležinkelių transportą ir taip prisidėti prie transporto poveikio aplinkai mažinimo. Bendrovės pervežamų klientų skaičius pastaraisiais metais auga ir 2023 m. pasiekė apie 5 mln. keleivių, t. y. maždaug 7 proc. daugiau nei 2022 metais tuo pačiu laikotarpiu. 4,7 mln. iš šių keleivių keliavo Lietuvos vidaus maršrutais.

Visa Tavo kelionė - vienoje programėlėje!
Visa Tavo kelionė - vienoje programėlėje!
Išbandyk!
Atidaryti